Ik heb pas geleden gelezen dat vanaf november de OV kaart in Brabant in gaat, tot zolang zou het moeten kunnen

Toegevoegd na 15 uur:
Vandaag groot stuk in de (brabantse)krant over het verdwijnen per 3 nov van de strippenkaart. Na 3 nov losse ritkaartjes in de bus €3,-
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar wat nou als je OV-Chipkaart gestolen wordt zoals bij mij in dit geval, wil dat zeggen dat je tot 3 weken niet meer met de bus kan reizen? Bedankt voor je antwoord trouwens.
Ik heb vanochtend nog een kaartje gekocht. Je kunt ze kopen vanaf 09:00 uur bij de chauffeur. En de prijs is nog steeds 3 euro.