Hoe lang duurt het voordat ik mijn OV-chipkaart binnen heb nadat deze in productie is

Wat is minimale en wat is maximale tijd en wat is de realistische tijd, 13 september verstuurd 22 september in productie genomen.

12 jaar geleden
6.2K

Antwoorden (3)

Heb vandaag toevallig gekeken omdat mijne kapot is.. Op de site van de ov-kaart stond tot maximaal 3 weken ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik had de kaarten voor mijn kinderen binnen drie dagen in huis. Het kan dus heel snel gaan :-).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Drepolli
12 jaar geleden
Een overheidsbedrijf en snel, dat lijkt mij een sterk verhaal, maar ik wacht af:)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha, ik heb ook in mijn ogen gewreven of ik het wel goed zag. Maarhet was écht zo. Verbazingwekkend, vond ik ook.
Ligt aan de drukte. Ik heb toen 2,5 week moeten wachten. Toen was er een actie en kreeg je als je in Limburg woonde er een gratis ;) Dus ga er maar van uit dat jij minder lang hoeft te wachten.