Wat is goedkoper met de trein: Een abonnement of een OV-kaart?

Ik moet elke dag voor school (behalve het weekend natuurlijk) van Breda naar Eindhoven met de trein. Wat is dan het goedkoopste abonnement?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Raadpleeg http://www.ns.nl/abonnementenwijzer/

Antwoorden (2)

Als je een student bent kun je gratis doordeweeks reizen. Anders kun je beter een abbonement nemen, bij een ov-kaart betaal je de vollle pot.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een jaartrajectabonnement. Dat kost € 2824,00. Waarschijnlijk moet je 's morgens vóór 9 uur vertrekken, dus een kortingkaart geldt dan niet.
Amadea
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er zijn tegenwoordig andere kortingskaarten, met bijvoorbeeld in het weekend vrij reizen, of doordeweeks buiten de spits, of doordeweeks in de spits... Kwestie van uitpuzzelen op de NS-site.