Weet iemand hoe ik kan vinden met welke bus (en hoelaat) ik moet gaan om van Hoorn station naar Zwaagdijk te gaan?

Ik ben namelijk niet zo goed met openbaar vervoer :)

Nog een keer : Ik wil weten met welke bus en hoe laat ik moet gaan om vanuit Hoorn station naar Zwaagdijk te gaan.
Als iemand het hele tijd/bus schema zou vinden zou dat al helemaal perfect zijn maar als het alleen een site is denk ik dat ik er ook wel uit kom.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jeetje, je kan toch googlen....

Antwoorden (3)

9292.nl ;) Daar kan je alles met Ov. Bekijken ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan heb ik een goede site voor je:
http://www.9292ov.nl/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ga naar 9292ov.nl daar vindt je alles
Het is een soort routeplanner alleen dan voor openbaar vervoer