Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe duur is een boete bij de ns als je je kaartje niet hebt en als je met je voeten op de bank zit?

Ben ik wel benieuwd naar ;)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
725

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Volgens mij kosten kaartje en 75 euro. Voor voeten op de bank kan je geen boete krijgen. Het is niet verboden,, en de conducteurs doen daar biks aan (nagevraagd bij een conducteur).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
35-, + de ritprijs is de boete voor geen of verkeerd kaartje
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niet zo duur. Elke eerste keer van het jaar dat ik boete krijg dan krijg ik het na aanvraag bij NS terug.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
jouw zin begrijp ik niet, wat krijg je terug je boete?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met een voordeelurenkaart kun je op sommige dagen en tijden met 40 % korting en 7 keer per jaar vrij reizen.
Als je op de verkeerde dag/tijd dat doet krijg je boete omdat je geen geldig plaatsbewijs hebt.
De eerste keer per kalenderjaar kun je die boete van de NS terugbetaald krijgen.
Had het pas zelf ook omdat de kaartautomaat mn pinpas niet accepteerde en dat zou me eigenlijk €35,- hebben gekost maar ik had godzijdank een hele vriendelijke conductrice :-)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding