Hoe kan ik mijn saldo zien wat op mijn ov chipkaart staat?

bij saldo (als ik ingelogd ben via ov-chipkaart.nl) staat alleen "()" en ik heb een persoonlijke kaart, hoe kan ik mijn saldo zien?
Ik ben namelijk vandaag bij bedrijf geweest en zou mijn reiskosten vergoed krijgen, maar wil weten hoeveel ik verbruikt heb.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (4)

Voor zover ik weet; door de kaart in een automaat te stoppen en de optie "saldo" te kiezen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan je saldo zien als je uitlogt bij een chippaal.
Op de site van OV-chip kun pas je een dag later je saldo bekijken. Dus morgen staat het er op als het goed is.

Toegevoegd na 4 minuten:
Heb je wel een account aangemaakt bij OV-chip? Dat moet natuurlijk wel.
Ik kan je () niet plaatsen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je je saldo/reiskosten nog kunnen zien de volgende dag bij OV-chip.nl?
je kunt het thuis uitlezen met een saldolezer, dat is een kastje dat verkrijgbaar is op internet en je aansluit op je computer. Deze kastjes worden ook gebruikt om de ovc te kraken en daarom geeft men er bij de OV bedrijven geen ruchtbaarheid aan. De saldo informatie die je op de website ziet is, zeker de eerste dagen na het reizen, onbetrouwbaar. Het meest betrouwbaar is het uitlezen op een NS kaartautomaat, maar daar kun je weer geen bonnetjes uitdraaien van je reishistorie, dat kunnen de automaten van het GVB Amsterdam dan weer wel, ik weet niet of de automaten in winkels en van andere vervoerders dit kunnen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb zelf van de NS een chipkaart op NS.nl kan je het wel zien op NS.nl kan je kijken wat u bij elkaar gereisd heb en wat het kost
Bronnen: