bestaan er nog trein kaartjes waar mee je onbeperkt mag reizen?

zoals je deze vroeger had voor, best veel maar betaalbaar voor +- 16 jarigen, gulden waarmee je dan drie weken onbeperkt door europa kon reizen. Het lijkt me zo leuk omdat eens te doen! de Hi speed trein is inmiddels duurder dan 't vliegtuig en dat vind ik erg jammer! want het is juist zo lekker om niet aan een tijd of bestemming vast te zitten maar gewoon in de trein te stappen! het hete iets van interrail ofzo? en als dit niet meer bestaat, bestaat er dan wel iets in die richting? (ik mag geen auto rijden dus auto lenen is geen optie ben pas volgend jaar 16..)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (7)

Als je een CJP-kaart hebt is er dit jaar een test om daarmee goedkoper te kunnen reizen. Ik denk dat dit alleen in Nederland is.
Lees even de bijgevoegde link, dat is makkelijker dan kopieren

Toegevoegd na 1 minuut:
cjp is niet nodig zo te zien
12 jaar geleden
Nee, tegenwoordig kan dat niet meer, en tegenwoordig moet overal waar je komt je portemonnee compleet leeg!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja hoor bestaat nog steeds. de site van de treinreiswinkel kan je verder helpen. Daar kun je ook uitzoeken welke pass bij je plannen past

Toegevoegd na 1 uur:
Advertentie zetten op www.aroundtheglobe.nl Daar zitten meer jongeren die een reispartner zoeken

Succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
oh dank je! precies wat ik zocht! nu alleen nog even mensen zoeken die ook mogen hun ouders xD dank je!!
Jahoor uit de kaart automaat rolt nog altijd de NS Dagkaart voor 49 euro 50.
Als je goed oplet in krantjes en reclame zijn vaak kortingversies te vinden, zoals afgelopen maand bij blokker voor 14,50 in de maand Juli maar ook Jumbo en Kruidvat verkopen ze wel eens met korting.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Interrail global pass bedoel je
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja met dagkart kun je door heel nl reizen 24 uur geldig
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk dat de kruidvat binnenkort wel weer zo'n actie heeft. Die heeft om de zoveel tijd een actie, waarbij je voor (volgens mij) €12,50 een hele dag onbeperkt kan reizen.
Ik heb dat één keer gedaan met vriendinnen. Ik woon in de buurt van zwolle en we zijn een dagje naar Utrecht geweest en nog wat dorpjes enzo eromheen, echt superleuk!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
jemig is het zo moeilijk om te lezen? die kaartjes ken ik wel, maar ik bedoelde europa!