Overvaren naar Terschelling mét fiets, extra kosten?

Ik wil op zaterdag overvaren van Harlingen naar Terschelling met fiets. Ik kan op de website van rederij Doeksen niets vinden over evt. kosten van een fiets.
Wie heeft hier ervaring mee?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
5.8K

Het beste antwoord

Neemt u uw fiets mee? Dit kan uitsluitend op de veerdienst én (zeer beperkt) op het sneldiensttraject tussen Terschelling en Vlieland.
Dit staat op de site die je ook gezien hebt. Wij huren altijd fietsten op Terschelling. Dit is rond de 6 euro per dag.

Veel plezier!!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oh, da's misschien wel een goed idee!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een héél goed idee! +

Andere antwoorden (2)

Meestal moet je extra kosten betalen.
Hier zijn wat tarieven:

Toegevoegd na 2 minuten:
http://www.evt.nl/ferryrates.php
Bij deze zie ik geen extra kosten...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die tarieven had ik ook al gevonden. Ik vroeg of iemand hier ervaring mee heeft aangezien de website het volgens mij niet echt aangeeft.
Maar toch bedankt voor de moeite.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ok sorry, maar sommige mensen gebruiken GV als Google. :D
Ik weet alleen dat je bij overvaart Texel wel moet betalen.
Terschelling is daar inderdaad in het geheel niet duidelijk over.
Bij Texel is de overvaart voor een voetganger 2,50 euro voor een retour dubbel voor fietsers dus 5 euro.
Succes en veel plezier!
Het staat bij tarieven voor het meenemen van bagage:

Fiets retour 12,62 enkel 7,56
Fietskar, aanhangfiets retour 11,42 enel 6,95
Kinderfiets, step, vouwfiets retour 12,62 enkel 7,56
Bakfiets retour 37,80 enkel 22,63
Tandem retour 25,22 enkel 15,15
Amadea
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Aaahh, thanks!! Daar was ik naar op zoek!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hm... wel duur... :-(
Amadea
12 jaar geleden
Ja, ze willen natuurlijk liever dat je op het eiland een fiets huurt!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maartje waarom geef je dit antwoord geen plusje als dit toch is wat je zocht? Wel zo netjes lijkt mij. +1
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is alleen met de snelle boot..Als ik me niet vergis?
Amadea
12 jaar geleden
De kruisjes die erbij stonden heb ik weggehaald, want tabellen overnemen lukt niet in het tekstgedeelte van GV. Maar als je de link aanklikt dan zie je in het origineel wat met de snelboot en wat met het gewone veer mee mag.