Maakt het uit dat je een normaal kaartje met 40% reductie neemt (ik heb een studentenkaart) of een railrunner? want een normaal kaartje is goedkoper.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Bedoel je dat jij een kind tussen 4 en 11 jaar meeneemt? Dan mag je allebei kiezen. Als ik maar een klein stukje met mijn kinderen met de trein moet, dan koop ik inderdaad een kaartje met korting, omdat dat dan goedkoper is dan de €2,50 die een railrunner kost. Dat mag ook gewoon.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dat was wat ik bedoelde, dankjewel!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dankjewel!