Wij weten niet wat jouw vetrekpunt is in Amsterdam, en je aankomstpunt in Aalsmeer, maar hier een voorbeeld:

van De Entree in Amsterdam naar Julianalaan in Aalsmeer
Verplicht € 2,25 € 1,48.

Als je de volgende site raadpleegt, krijg je precies alle informatie over prijzen en vertrektijden die je zoekt, zodat je niet meer per plaats je vraag hoeft te stellen hier op GV, scheelt je weer punten!

9292ov.nl: OV-reisinformatie en routeplanner voor bus, trein ...
http://www.9292.nl/ - In cacheVergelijkbaar
Gratis planner voor een reis met het Nederlandse openbaar vervoer - trein, bus, tram en metro. Verder nieuws en actuele informatie over openbaar vervoer.
Vertrektijden trein, bus, tram, metro ...
9292ov GPS
OV-chipkaart
Tarieven 2011 Ongeplande OV verstoringen
Geplande OV verstoringen
Mobiele diensten
Stad
Meer resultaten van 9292.nl »
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met buslijn 171 van Connexxion. Je stapt op aan het eind van de Aalsmeerderweg (nr. 481) in Aalsmeer, en je stapt uit bij de Bijlmer ArenA in Amsterdam.
Amadea