Ik wil een treinticket bestellen op tgv-europe.nl, ik ben alleen over 4 dagen al vertrokken. Wat nu?

Ik ga vrijdag naar Frankrijk voor een maand. Ik heb al een heenreis. Nu wil ik graag de terugreis met de trein boeken. Dit zal de 27e van augustus worden. Als ik nu online boek, worden de tickets binnen 4 dagen opgestuurd, maar dan ben ik al weg. Wat kan ik dan doen? Tgv Europe heeft geen telefoonnummer.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik zou die site eens iets beter doorlezen als ik jou was.
je kunt bij bestelling van het ticket er ook voor kiezen om hem niet thuis te laten sturen, maar hem op te halen van een station.

"Voor al uw reizen vanuit Frankrijk kunt u uw tickets op het station of in een SNCF-winkel ophalen. Neem de creditcard en vertrouwelijke code mee, die voor de betaling zijn gebruikt.

Belangrijk om te weten: u kunt uw tickets ook laten printen bij de Kaartautomaten, in Frankrijk of op station Luxemburg."

Toegevoegd na 1 minuut:
En nog makkelijker: voor een groot aantal bestemmingen hebben ze ook een e-ticket service, kun je hem zelf uitprinten.

"Eenvoudig, snel en flexibel: druk zelf uw tickets af wanneer het u uitkomt! Profiteer van de e-ticketservice of van het 'Billet imprimé®' (afgedrukt ticket), afhankelijk van uw bestemming"
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Kun je niet het adres opgeven van de plaats waar je dan verblijft, of gaat verblijven.
12 jaar geleden
Kan je niet boeken op NS Highspeed?
Zij hebben tickets die je thuis kan uitprinten