Wat zijn de openingstijden van de kiosk op station ? Graag antwoord i.v.m. kaartje kopen aan balie morgenochtend.

Toegevoegd na 4 minuten:
Station Culemborg

Toegevoegd na 5 minuten:
De servicebalie zit in de kiosk. Dus helaas valt niet te googlen op de openingstijden van de servicebalie.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.8K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Welk NS station?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Welk station??
Ritsuka
12 jaar geleden
Is de automaat geen optie?
anneliez
12 jaar geleden
gewoon een e-ticket kopen via de site, van ns
Amadea
12 jaar geleden
Je kunt ook vandaag dat kaartje gaan kopen en het morgen in de datumautomaat afstempelen. Dat voorkomt stress als je morgen lang op je beurt moet wachten, maar vergt wel even het onthouden van die stempelactie.

Antwoorden (1)

De kiosk verkoopt geen kaartjes meer.
Dat kan alleen nog bij een NS loket of via de website.