Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe duur is een trein kaartje naar gouda ?

ik wil naar gouda maar ik weet niet hoe duur zo'n treinkaartje kost.

Toegevoegd na 5 minuten:
ik wil van Brugge naar Gouda

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
878

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Brugge - Roosendaal eur. 23,--
Rooesendaal - Gouda eur. 12,80

dus 35,80 enkele reis vol tarief

Toegevoegd na 8 minuten:
en met de bus van Eurolines van Brugge naar Rotterdam
eur. 13
trein rotterdam - gouda 4,50
= eur. 17,50
allemaal enkele reis
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Dat ligt er helemaal aan waar je vandaan reist!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat ligt eraan vanaf welk station je reist. Op www.ns.nl kan je de reisplanner invullen. Daarbij staat ook de prijs van je reis!

Toegevoegd na 19 minuten:
Inmiddels heb je vermeld dat je vanuit Brugge reist. Hiervoor moet je dus een internationale trein hebben. Ik heb even gezocht op de site van NS Hispeed (dat is, kort gezegd, de Nederlandse Maatschappij die internationale treinen exploiteerd). Hier kwam uit dat een enkele reis voor een volwassene in de 2e klas €56,- kost. Je moet dit wel even van te voren boeken op het internet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ga naar www.ns.nl, typ daar je woonplaats (of plaats van vertrek) en je eindbestemming (Gouda) in. Je ziet dan onderaan wat de kosten zijn, met of zonder kortingskaart.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Op www.9292.nl kun je precies je begin- eneindbestemming en voorkeurstijden invullen, en krijg je een keurige route uitgestippeld (inclusief bus) om op je laats van bestemming te komen, plus de kosten voor de verschillende klassen.
(Lees meer...)
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding