Hoe duur is een trein kaartje naar gouda ?

ik wil naar gouda maar ik weet niet hoe duur zo'n treinkaartje kost.

Toegevoegd na 5 minuten:
ik wil van Brugge naar Gouda

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Brugge - Roosendaal eur. 23,-- Rooesendaal - Gouda eur. 12,80 dus 35,80 enkele reis vol tarief Toegevoegd na 8 minuten: en met de bus van Eurolines van Brugge naar Rotterdam eur. 13 trein rotterdam - gouda 4,50 = eur. 17,50 allemaal enkele reis

Dat ligt er helemaal aan waar je vandaan reist!

Dat ligt eraan vanaf welk station je reist. Op www.ns.nl kan je de reisplanner invullen. Daarbij staat ook de prijs van je reis! Toegevoegd na 19 minuten: Inmiddels heb je vermeld dat je vanuit Brugge reist. Hiervoor moet je dus een internationale trein hebben. Ik heb even gezocht op de site van NS Hispeed (dat is, kort gezegd, de Nederlandse Maatschappij die internationale treinen exploiteerd). Hier kwam uit dat een enkele reis voor een volwassene in de 2e klas €56,- kost. Je moet dit wel even van te voren boeken op het internet.

Ga naar www.ns.nl, typ daar je woonplaats (of plaats van vertrek) en je eindbestemming (Gouda) in. Je ziet dan onderaan wat de kosten zijn, met of zonder kortingskaart.

Op www.9292.nl kun je precies je begin- eneindbestemming en voorkeurstijden invullen, en krijg je een keurige route uitgestippeld (inclusief bus) om op je laats van bestemming te komen, plus de kosten voor de verschillende klassen.

Bronnen:
www.9292.nl

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100