welk bedrijf vervoerd passagiers van en naar het vliegtuig op schiphol?

Toegevoegd na 17 minuten:
Ik bedoel daarmee het busbedrijf die passagiers vervoert vanaf de gate rechtstreeks naar het vliegtuig.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
gvrox
12 jaar geleden
Ik begrijp de vergissing, want die ligt voor de hand, maar er staat toch echt "van en naar het vliegtuig op schiphol", en dat doen (taxi)busjes e.d. niet.

Antwoorden (5)

schiphol taxi
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat zijn er heel veel : Vul op de volgende website Uw postcode in en U weet het meteen :

http://www.taxigoedkoopnaarschiphol.nl/?gclid=CJrvhJifo6kCFYIm3godlA-x6w

Groet:Zoekertje

Toegevoegd na 2 minuten:
Het kan duur ( of goedkoop uit vallen ) Dit zou het mij kosten :

plaats: Breukelen ut
provincie: Utrecht

van Breukelen ut naar Schiphol: € 55,00
van Schiphol naar Breukelen ut: € 65,00
retourtje Breukelen ut / Schiphol: € 120,00

Bovenstaande bedragen gelden per taxi, u betaald één bedrag, voor maximaal 8 personen.
Dus geen bedragen per persoon !! maar per taxi !!
Voor Busjes is er bij ons geen toeslag !
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat zijn bussen die van Schiphol zelf zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Schiphol zelf en een aantal van de HTM.
Het zijn overigesn bussen die niet op de openbare weg mogen omdat ze te breed zijn.

Dit vervoer gebeurt voornamelijk naar het B platform waar de kleinere kisten staan van de KLM (Embrear en fokker70)
Dit platform is een grote open vlakte waar geen gates zijn.

Op de H pier lowcost waar Easyjet onder andere staat mag je zelf lopend naar het vliegtuig.

Soms als een kist retour komt (Denk aan storing) dan komen ze op de G buffer en dan komen deze bussen en die van de HTM ook.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Connexxion
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Connexxion heeft ook een consessie om op de platforms te mogen rijden. Vervoer vanaf P3(langparkeren) wordt uitgevoerd door HTM.