Van Tilburg naar Walibi World, wat is de voordeligste manier van reizen?

Trein of auto(Diesel). Tijd is ook belangrijk.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Ga met de auto en verdeel de benzine kosten. Tenminste als je metvrienden etc gat kan dat kleine kinderen antuurlijk niet. Daarnaast kun je ook nog bij de kruitvat een dagkaart kopen 2 person 45€ door heel nederland voor een dag is ook een optie misschien. Groetjes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Trein is uiteindelijk goedkoper
Kijk op anwb voor de brandstof kosten van postcode naar postcode
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat ligt eraan met hoeveel personen je reist. Met de trein betaal je voor iedere persoon apart, met de auto kun je de brandstofkosten delen. Hou bij de auto ook rekening met de parkeerkosten, die zijn bij een pretpark vaak erg hoog.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Treinactie's van de kruidvat of blokker. Ideaal! ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
op marktplaats zijn vaak voordelige treinkaartjes te koop.
Even zoeken en bieden.
Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De trein maar dan geen stop trein(duurt te lang)!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De trein stopt niet bij Walibi, dan zal je eerst naar Harderwijk of Lelystad moeten en vanaf daar met de bus.
Je bent dan een flinke tijd langer onderweg en je bent duurder uit ook dan wanneer je met de auto gaat.