hoeveel kost het duurste treinkaartje van de ns?

op die ticket apparaten van de ns, wat is daarbij het duurste kaartje internationaal zonder korting\1 persoon\1ste klas?

Toegevoegd na 34 minuten:
enkele reis

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
4.3K

Antwoorden (5)

Dat zal waarschijnlijk de langste rit zijn, van het hoekje van Friesland tot Maastricht, of van den helder tot Maastricht!;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
- Haha van Friesland naar Limburg internationaal noemen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oooh internationaal, ik dacht nationaal haha
Ik ga dadelijk eens even kijken voor je! Zit nu in de trein naar huis! Als ik er bent ga ik ff kijken wat het kost :) Maastricht naar Leeuwarden? Zet maar n reactie neer dan kijk ik even!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
internationaal kan ook, alleen weet niet zeker of dat ook nog onder de ns valt maar je kan wel internationale kaartjes halen via die ticket apparaten
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ga zo ff kijken wat een kaartje kost van Maastricht naar Leeuwarden! Ben wel benieuwd!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat kost 40 euro
Binnen Nederland 40 euro:
Dat is de helft van de prijs van een dagkaart 1e klas zonder reductie. Dit is de ok de maximale prijs van een binnenlands rit enkele reis (bijvoorbeeld Groningen /Vlissingen).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
- De vraag is naar internationaal
Als je 5 volwassen 1ste klas naar Duitsland invult (in Zeeland) (retour) is het ongeveer 200 euro. (ik was in een melige bui toen ik op iemand stond te wachten)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De NS werkt met een maximumprijs binnen Nederland. En die is €40,00 en dat is dus het duurste kaartje.
Eerste klas, enkele reis, zonder korting.

Een kaartje van Vlissingen naar Zwolle kost €40, maar als je verder reist naar Groningen, Delfzijl of Stavoren kost het OOk €40.
Alles wat je verder reist dan Zwolle is dus eigenlijk gratis!
Dat geldt ook voor Maastricht (hoewel Maastricht -Zwolle =€39,10..)

Als je naar het buitenland doorreist ligt het natuurlijk aan de bestemming. Hoe verder hoe duurder. Maar das logisch toch?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
geen antwoord op de vraag