Is de OV studentenkaart geldig op het traject Roosendaal-Antwerpen en verder?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1K
rose
13 jaar geleden
Nou, wat denk je zelf...?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat ik zelf denk? Ik weet het niet. Je stapt toch in in Roosendaal, da's toch in Nederland. Het had toch gekund dat je in deze trein ook gewoon met je OV kon reizen.
rose
13 jaar geleden
Je mag ook best instappen in Rozendaal. Alleen, als je de grens over gaat moet je betalen...
rose
13 jaar geleden
Sorry, Roosendaal.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dank je! Maar bij de intercity naar België, als je dan in Roosendaal instapt, is het eerste station Mechelen (als ik mij niet vergis). En ga je dus over de grens. Dus ik begrijp dat in die trein de OV niet geldig is. Dus als je met alleen OV wilt reizen mag je opstappen in Roosendaal maar dus niet in de intercity naar België.

Het beste antwoord

een tip als je naar Antwerpen wilt. Je kunt op Roosendaal gewoon een redelijk goedkoop kaartje kopen.

Tot Rosendaal kun je wel gewoon met je ov studentenkaart
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je OV studentenkaart is alleen geldig voor reizen binnen Nederland, en op trajecten waar geen extra toeslag is vereist.