Strippenkaart niet meer geldig Zuid Holland

Ik las dat het in Zuid Holland vanaf 19 mei niet meer mogelijk is om nog een strippenkaart te gebruiken. Geld dit ook voor de papieren abonnementen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (3)

Voor de HTM gesproken, kan ik zeggen dat de abbenonten, die voor die datum zijn gekocht gewoon geldig blijven gedurende voor gedurende de periode dat ze zijn afgenomen; denk aan maand- en jaar abbo's.
Voor de rest geld dat de zone's verdwijnen en er kilometer gereden gaat worden.
Voor de RET, VEOLIA en CONEXXION weet ik het niet, dan moet ik je echt naar hun info sites verwijzen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voor abonnementen kan je gewoon nog je abonnement blijven gebruiken.
Ze ov chipkaart is nog niet zover dat men er abonnementen op kan laden.
Handig he? Dat hele gedoe waar we ons nu weer druk om moeten maken?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
voor alle duidelijkheid, ik heb het nagevraagd voor mijn dochter, er is op de ov-chip inderdaad nog geen abonnement versie mogelijk dus alle abonnementen voor de zones blijven geldig

Toegevoegd na 42 seconden:
en worden ook weer nieuw afgesloten ;-) zolang er geen ov-chip alternatief is