Wat kost een treinretour van Enschede naar Gronau?

Ik heb het niet kunnen ontdekken op internet, ook omgekeerd van Gronau naar Enschede heb ik zelfs niet op het station daar kunnen vinden.

Weet iemand het, zo ja, is er een site over?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3.4K

Het beste antwoord

Via NS-internationaal kom ik op het bedrag van € 3,80
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Komt toch het dichtste in de buurt, hoewel de lokale automaat een ander tarief hanteert.

Andere antwoorden (3)

Er bestaat een treinreiswinkel (zie link). Ik heb er persoonlijk goede ervaringen mee!
Je kunt hen vragen een reis voor je uit te zoeken. Ze houden rekening met je wensen, eventuele kortingen.
Je bent daarmee nog niet tot aankopen/boeken verplicht.

http://www.treinreiswinkel.nl/

Toegevoegd na 2 minuten:
Ook via de Duitse spoorwegen kom je altijd zelf een heel eind met zoeken: www.db.de
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
twee weken teug nog gezien op het station .
Wat ik mij herinner was het 7,50 euro .
Kaartjes kun je kopen op het ns station maar ook bij de instap van de trein daar staat een duits automaat .

Toegevoegd na 2 minuten:
Als je de reis invoert in het automaat dan zie je toch de prijs !
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Google eens NS reisinformatie, daar krijg je alle benodigde informaties
Succes !