Kan ik een maand-traject abonnement blijven kopen, of moet ik binnenkort ook aan (de ellende van) de OV-Chipkaart geloven?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Voorlopig kan je nog een maand-traject kaart kopen. Overigens is er nog geen maand abonnement beschikbaar voor de ov-chipkaart. Ze willen de ov-chipkaart wel helemaal gaan invoeren als vervanging van het papieren kaartje. De NS loopt wel heel erg achter hiermee, daarom moeten studenten ook nog in hun kortingsuren een papieren kaartje kopen met korting ipv "op saldo reizen" (met korting) op de ov-chipkaart.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Geloof er maar vast in. Het word door je strot geduwd! Lang leve vrije keus!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maandabbo kan je nog steeds halen!