ik heb ov kaart maar nu begrijp ik niet dat ik inde ene bus meer moet betalenals in andere bus afstand is het zelfde de ene bus is interliner

gaat toch om kiklometers?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (1)

Het gaat om kilometers, maar wel met per kilometer het tarief van het bewuste vervoer. En de Interliner heeft nooit hetzelfde tarief gehad als de streekbus.

Overigens is het systeem zo gammel dat ik al verbaasd ben als ik voor twee keer exact dezelfde rit met exact dezelfde bus exact hetzelfde bedrag betaal.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat klopt. de ene keer betaal ik meer dan de vorige keer, maar ook op dezelfde dag dezelfde route met dezelfde bus retour geeft andere bedragen