Ik wil met de trein vanaf Utrecht Centraal naar 't dichtstbijzijnde station bij Volendam. Welke is dat en met hoe kom ik dan echt in Volendam?

Van 9292ov.nl word ik nooit wijzer, dus vandaar dat ik het hier maar even vraag.

Toegevoegd na 44 seconden:
en met welk ov kom ik dan echt in volendam moet ik zeggen*

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

Toch kom je daar wel met http://www.9292ov.nl/9292ov1.asp achter. De kortste reismogelijkheid van Utrecht Centraal naar Volendam is eerst de trein naar Amsterdam Centraal. Daar 7 minuten lopen naar het busstation IJsei (aan de IJ-zijde van het station). Daar neem je bus 116 van Arriva richting Edam. Na zo'n 25 minuten daarin te hebben gezeten ben je in Volendam.
Amadea
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Amsterdam Centraal en dan verder met bus 110 of 118 van Arriva.
Bronnen: