Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

als je bij de metro inchecked en je raakt je pas kwijt hoe kom je dan weg?

Kwijt gestolen je kan nergens heen en er staat overal controle, kan je het dan gewoon aan die toezichthouderrs vragen ???

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

ik ben bang dat je dan toch echt een probleem hebt.je zou eerst nog eens goed alles kunnen uitspitten en alles even extra checken of je pas toch niet toevallig te voor schijn komt. dan heb je mazzel maar kun je hem echt niet meer vinden dan hoop ik voor je dat er geen controle is. in rotterdam kun je niet zomaar onder de poortjes door dus zul je echt bij iemand van de ret moeten informeren om er uit te kunnen.
je kunt natuurlijk ook over de poortjes heen klimmen of open trappen maar dat is natuurlijk wel strafbaar .
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

je kan gewoon tegen die bewakers zeggen dat je je pas bent verloren, of sneaked onder de poortjes door
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er is een noodknop die in verbinding staat met een meldkamer. Vanaf daar kan men de poortjes openen. Eronder door lukt niet. Ik zie ook dat ze worden opengetrapt, maar dat is natuurlijk niet de bedoeling hoewel ik het in geval van nood en zonder reactie op de noodknop wel zou doen.
(Lees meer...)
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding