Hoe kunnen we het beste naar de heineken music hall?

Wij komen uit alkmaar en gaan met de auto naar sloterdijk. Van daar gaan we met de trein naar het centraal station en gaan we shoppen. 's Avonds gaan we naar Caro Emerald in de HMH. Als we in het centrum zijn, wat is de beste manier om bij de HMH te komen? Welke bus, metro oid kunnen we het beste nemen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (5)

Metro richting Gein, je ziet vanzelf een heel groot logo van ajaks aan de rechterkant, dan moet je eruit HMH is er tegenover namelijk

Toegevoegd na 50 seconden:
O ja op het peron roepen ze dat om als "trein" (deze trein gaat naar Gein" zo uit mijn hoofd is het lijn 51, maar dat weet ik niet helemaal zeker.

Toegevoegd na 2 uur:
54 blijkbaar
13 jaar geleden
vanaf Sloterdijk kan je het beste op de trein stappen naar Amsterdam Bijlmer dan ben je al bijna bij de HMH als ze rijden he, dat weet je nooit

Toegevoegd na 5 minuten:
ow okee je moet vanaf het centrum maakt verder niet uit dan kan je ook op de trein stappen naar HHM
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt de side 9292 O.V raadplegen daar staat al het openbaar vervoer van de nederlandse spoorwegen en de buslijnen in met alle vertrek en aankomsttijden op.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vanaf het centrum (Nieuwmarkt of Waterlooplein) Metro lijn 54 (richting Gein) nemen en uitstappen bij het station Bijlmer/Arena.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vanaf Sloterdijk gaat metro 50 rechtstreeks naar de ArenA.
Veel plezier bij Caro Emerald!
See you there.