Ieder europees land kent file's ;"een geordende verzameling van gegevens. De wijze waarop het bestand is geordend is bij wijze van conventie vaak te herkennen aan de uitgang van de naam van het bestand. Met behulp van het juiste computerprogramma (de juiste software) kan een bestand worden gelezen of bewerkt. Om een bestand na het uitzetten van de computer niet kwijt te raken dient het te worden opgeslagen. Dat kan in het vaste geheugen van de computer, meestal een harde schijf, op een los opslagmedium zoals een diskette, cd-rom, dvd of geheugenstaaf, of op een locatie waarmee de computer via een netwerk in verbinding staat. Vroeger werden bestanden vaak op magneetband opgeslagen, en daarvoor op ponskaarten". aldus meneer wiki
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Er zijn geen Europese landen zonder files. Door de toenemende verstedelijking, zullen er in en rond iedere stad files zijn, in de ochtend- en avondspits. En ook in ieder ander land is er sprake van ongelukken, mist, gladheid en andere zaken die voor files kunnen zorgen.

Wel is het zo, dat het in bijna geen enkel ander Europees land zo'n structureel probleem is als hier. In het algemeen lijkt het mij simpel; hoe groter de bevolkingsdichtheid, hoe meer files. Zo zullen er op de rondweg om Oslo of Madrid zeker dagelijks files staan, maar in de rest van Noorwegen en Spanje is het geen enkel probleem. Wij kennen ook nauwelijks files in Groningen, Friesland en Drenthe.

Hieronder een kaartje, over de bevolkingsdichtheid. Het zal vast ook iets zeggen over het aantal files, en de lengte van die files.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vaticaanstad, San Marino
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vaticaanstad ben ik geweest stond wel eens files , maar San Marino kan waar zijn
malta, cyprus, Faeröer
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Annswers
13 jaar geleden
Wat ligt dat laatste?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ligt tussen ijsland en engeland
In elk land komt wel eens file voor, al is het maar als gevolg van wegwerkzaamheden of een ongeval.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Moldavië.
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zijn jullie nou nog niet naar Egypte? Er schijnen nu, naast krokodillen, ook haaien gesignaleerd te zijn!
Wil je echt graag eens filevrij rijden, dan zijn de Scandinavische landen aan te bevelen. In de stedelijke gebieden loop je natuurlijk wel risico, maar het zou zo maar kunnen dat je dagenlang kunt rijden, zonder stoplichten, oponthoud en voldoende parkeerplek.