Hallo Gast25927,

Er zijn veel merken sealers te koop , dit is een 2 componenten epoxy sealer en dit giet je in de tank.
Dit helpt alleen bij kleine scheurtjes in de naden of bij een heel klein gaatje.

Als er echt een behoorlijk gat inzit, en het is een metalen tank, kun je hem (laten) lassen Wel alle benzine moet eruit, en goed naspoelen met water !
Als de tank kunststof is, kan je het gat lijmen met een goede 2 componentenlijm.

Het is allemaal mogenlijk en een heel karweitje.
Mijn voorkeur zou een 2 hands tank zijn ( zoek even op Marktplaats of scooterforums en plaats een advertentie)

Succes ermee
Leonard
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
druk er n prop kauwgom in.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt het met kneed baar metaal proberen dat bestaat uit twee componenten en wordt kei hard