hoe vizier van een helm schoon te maken

hoi ik heb een nieuwe motor helm, maar intussen zitten er al wat vliegen tegen het vizier aan geplakt en aan gekoekt. hoe krijg ik dit netjes en streepvrij weg?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.6K

Het beste antwoord

Met glassex gaat dat prima, een beetje op een vochtig doekje doen en niet te hard schrobben, maar gewoon voorzichtig schoonmaken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

met een krant
vliegen zijn weg en streeploos schoon
of met glassex
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
mocht je geen glassex in huis hebben, dan is spiritus ook prima.
13 jaar geleden
Hallo Ik127,

Dit gaat super met een (oude) panty !
Als hij schoon is ff oppoetsen, dan hechten de insecten minder goed en maak je het nog makkelijker schoon !

Groeten Leonard
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als het heel erg vies is: Eerst wegvegen met een oude panty (dit neemt alle beestjesresten mee). Daarna met glassex en een stukje keukenrol schoonvegen.
Tenslotte aan beide zijden een vochtig brilpoetsdoekje eroverheen.
Je vizier kan er weer een paar dagen tegenaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
alcohol en boenen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
keukenpapier goed nat maken, op je vizier leggen. Paar minuten wachten en je veegt de rotzooi er zo af.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vochtig doekje erop leggen en na 15 minuten verwijderen. Napoetsen met droog doekje.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gebruik geen chemische spulletjes, maar enkel een vochtig doekje of papiertje voor enkele minuten op je vizier. Daarna een droog wc-papiertje erover en gas!