Wat betekent "mm en n-ibs"?

10 maanden geleden
1.8K
Ritsuka
10 maanden geleden
In welke context?
Amadea
10 maanden geleden
IBS kan verwijzen naar Internal Bleed System, een voorvorktechniek voor motorfietsen.
LeonardN
10 maanden geleden
@Amadea ik denk dat je bedoelt:
https://www.motorcyclevalley.com/dictionary/ibs-integrated-brake-system/
SimonV
10 maanden geleden
PM van VS aan mij: Ik wil de bouten van de koppeling van mijn motor vastzetten met de waardes uit het Honda werkplaatsboek. Hierin staan twee tabellen met Torque waardes: "Mm" met één hoofdletter M en "n-ibs."
TurfGraver
10 maanden geleden
VS kan zijn vraag hier niet weervinden?

Geef als eerste antwoord