Hoe komt het dat mijn crossmotor niet start?

Heyy heyy,

Sinds deze week probeer ik me crossmotor te starten (die naar 4 jaar in de hoek heeft gelegen).  Heb er benzine en nieuwe smeerolie in gedaan de bougies vervangen. Maar helaas start die nog steeds niet. De accu kan het niet zijn want deze motor heeft geen accu.  Hebben jullie nog tips

Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
3K
Bordensteker
2 jaar geleden
De vonk is niet verdacht, maar oude geheel uitgedampte ingedikte benzineblubber in je carburateur eventueel wel. Dat moet schoongemaakt zijn, en ook de aansluiting van de benzineslang op de kraan en onderin de tank.

Antwoorden (1)

Als je blijft kicken ook niet?
Vaak is er een bepaalde verhouding in het kicken.
Een beetje startpray kan helpen in de luchtinlaat.. mss is de bougiekabel defect.

Suc6