Welke motor heeft de hoogst maximum snelheid.

d.w.z. Volgens de gegevens in de catalogus.
Merk, type en prijs graag.

Toegevoegd na 12 minuten:
Hoe hard is dat dan?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.7K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
SMS het kenteken naar 2020 en je weet wat een auto kost en kan :-P
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dacht niet dat dit de vraag was.. jammer :-(

Het beste antwoord

http://motorzine.nl/trivia/snelste-motoren-ter-wereld/

daar staan een klassement
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De 'BUB Streamliner Seven' is de snelste uit het lijstje met 590 km/u.
Om snel een parcours met bochten af te leggen zou de Vyrus wat sneller kunnen zijn vanwege de stuurbaarheid en wegligging in bochten.. Prachtige machine!

Andere antwoorden (2)

De snelste (productie) motor is de Hayabusa.
(de Suzuki GSX1300R Hayabusa om precies te zijn)

Wat dat ding momenteel moet kosten zou ik je niet durven zeggen. Daarvoor kun je beter naar een Suzuki-dealer of op marktplaats kijken.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Suzuki_GSX_1300_R
http://nl.wikipedia.org/wiki/Hayabusa

Toegevoegd na 5 minuten:
In het kader van je aanvulling:
Hij rijdt harder dan je ergens in Nederland kan en mag rijden.

"Wereldrecord

De Nederlander Frank Gillebaard (The Flying Dutchman) is op dit moment wereldrecordhouder als "snelste man op een conventionele motorfiets" met een gekentekende GSX1300R. Op 11 juli 2006 reed hij met zijn GSX1300R Turbo Hayabusa op het vliegveld Elvington (UK) 427,12km/h."

http://nl.wikipedia.org/wiki/Suzuki_GSX_1300_R#Wereldrecord
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Streamliner Seven

Deze dikke sigaar op wielen vind je alleen maar op zoutvlaktes. De bedenker en berijder Chris Carr mag zich met 590 km/u de snelste man op twee wielen noemen. In een volgende poging zal vermoedelijk nog harder gereden worden. Ondanks de niet opmerkelijke kracht/gewicht-verhouding van 500 PK op 725 KG ligt het potentieel theoretisch op een astromomische 644 km/u.