Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Heeft er iemand wel eens motor kleding bij de Lidl gekocht, ben benieuwd hoe dat de kwaliteit is? Wat is jou mening er over?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
770

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Kort geleden heeft een vriendin van mij daar een jack en broek gekocht. Zag er uit alsof de kwaliteit goed was. Had ook zo'n Duits "gepruft" teken op de verpakking. Er waren op dat moment meer motorrijders in de winkel die zeiden dat het goed materiaal is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb ook van verschillende motorrijders gehoord dat de kwaliteit van de kleding ok is.

Helmen verkopen ze af en toe ook, maar die kun je naar mijn mening beter bij de motorzaak kopen, omdat daar de keus veel groter is. Bij helmen komt de pasvorm namelijk heel erg nauw.
(Lees meer...)
14 jaar geleden
relatief goed, vaak worden er wat stuggere materialen gebruikt,maar daar is de prijs dan ook naar.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb het in de winkel gezien, en het is best goed spul, maar voelde wel een beetje stug. Maar wat tijdens het rijden belangrijker is is het draagcomfort, en dit kan per merk en soort heel verschillend zijn. Als de plek van de kniestukken niet helemaal goed zit bij je kan dit best vervelend worden na een poosje, terwijl bij iemand anders deze juist wel goed zitten.
In de motorkledingzaak is het passen, passen en nog eens passen tot je iets hebt gevonden, en dat kan best een paar uurtjes in beslag nemen. Dus pas de spullen van de Lidl, en als het goed voelt heb je echt een heel goed-koopje!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding