Welke motor is beter voor het hele jaar door rijden?

Ik zit er over te denken om een Honda nt650 hawk te kopen maar ik zie ook veel Honda ntv650's staan. Welke motor is beter om het hele jaar door op te rijden en waarom?(ik ben niet vies van sleutelen dus onderhoud e.d. kan ik zelf doen)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

het zal weinig maken. de ntv650 is een nieuwere versie van de nt650 (zul je ook aan de bouwjaren zien)

de ntv650 is vervolgens vervangen door een weer een model wat daar erg op lijkt, met meer kappen, wat opzich positiever is voor winter rijden..

The US model NT650, Hawk GT 647... (even een stukje over amerika weggelaten)...

A cousin to the Hawk GT, the Revere was available in Europe from 1988. The steel frame, shaft-drive, larger petrol tank, main stand, and longer rear end differentiate it from the Hawk GT. The NTV650 replaced the Revere in 1993. It was a revised version of the early model with no main stand, different carburetors, tube handlebar and longer exhaust. The engine power from 60 to 50 horsepower (45 to 37 kW)

die nt650's zullen wel Reveres zijn en niet hawks, tenzei ze uit amerika zijn ingevoerd...

persoonlijk zou ik zeggen, ga lekker voor de nt650 (revere/hawk).. deze heeft meer vermogen, en een kortere uitlaat (leuker geluid), en zal wat goedkoper zijn omdat ze net wat ouder zijn.

verder hebben ze beiden gewoon vrijwel dezelfde techniek, dus je kan aan beide motoren lekker sleutelen.. ook zijn de verschillen in frames niet groot, dus ze worden allebei even vies in de winter, en zullen ook vrijwel hetzelfde rijden, tenzei jij huiverig bent voor het vermogen met mogelijke gladheid.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Kijk eens naar een NT650V Deauville. Om het hele jaar door te rijden een ideale motor, veel bescherming en veel bagageruimte.