mag ik met meer dan 30 jaar ervaring auto rijbewijs een moter 125cc rijden ?

zou het heel graag willen.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1K

Antwoorden (2)

Is normaal geen probleem als je minimaal een rijbewijs B hebt. Wil je zeker zijn , bel even met de politie. zij helpen je graag verder.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Zonder motorrijbewijs mag dit niet, je moet hiervoor motorrijbewijs A1 halen.
Dit rijbewijs gaat tot 125cc en je moet hiervoor minimaal 18 jaar zijn.

Toegevoegd na 11 minuten:
In België mag je wel op een motor rijden onder de 125cc met rijbewijs B

Als je voor 19 januari 2013 je rijbewijs hebt gehaald, mag je ook op een gemotoriseerde driewieler rijden met rijbewijs B.
9 jaar geleden
Reddie
9 jaar geleden
Met minimaal 30 jaar rijervaring zal je laatste eis geen probleem zijn.
Jaspro101
9 jaar geleden
Ik denk het ook niet nee