waar kan ik een kenteken voor spartamet aanvragen?

ik heb een spartamet met een geel kentekenplaat uit 2005, tegenwoordig moet je een blauw kentekenplaat hebben, waar kan ik die aanvragen??

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3.2K

Antwoorden (4)

Die krijg je bij het afsluiten van je verzekering., Het is ook niet echt een kentekenplaat, maar meer een verzekeringsbewijs.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tegenwoordig dus wel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat was vroeger wel zo Marleen, tegenwoordig heb je een echt kenteken+ papieren
Hallo Gast 28886,
Dit kun je bij de RDW doen.
www.rdw.nl of tel nr 0909-0739

Succes,
Leonard

Toegevoegd na 2 uur:
De bromfietszaak e.d konden dit regelen tot 1 november 2006,nu is dit alleen mogenlijk via het RDW.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit kan je bromfietszaak voor je regelen.

Toegevoegd na 5 minuten:
Deze moet je bromfiets ook schouwen voordat een kenteken afgegeven kan worden. Dit zal met een standaard spartamet geen probleem geven lijkt me.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Schouwen door een daartoe gerenommeerd iemand (bromfietszaak) +1
Met het rapport kun je een kenteken aanvragen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Schouwen kan alleen nog bij de RDW gebeuren sinds 1 november 2006..
je kan kan/moet dit doen bij de rdw.
afspraak maken en zorgen dat je snorfiets in orde is.
kost ongeveer 150 euro.
misschien ben je met een tweedehands spartamet waar wel een kenteken op zit voordeliger uit.