kan een Kawasaki zx6r 636 nog afgevoerd worden naar rijbewijs A beperkt?

mijn oude motor is gestolen binnen een half jaar en nu wil ik een nieuwe motor gaan kopen. ik had een Kawasaki zx6r en wil er weer één kopen maar nu zei de verkoper gisteren dat volgens de nieuwe regels een motor met meer dan 100 pk niet meer naar A beperkt mag. ik heb mijn rijbewijs gehaald in december 2012 dus nog onder de oude regels.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (1)

Met "A beperkt", behaald voor 19-11-2013 mag je de eerste 2 jaar motoren berijden tot max 35 kW en een vermogen-/gewichtsverhouding van minder dan 0,2 per kg.

Toegevoegd na 4 minuten:
En 35 kW is 47, 6 pk...

Toegevoegd na 15 minuten:
19-11 moet natuurlijk zijn 19-1
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dus ik kan een kawasaki zx6r nog wel begrenzen en legaal berijden met een A beperkt rijbewijs want 35kw/194kg = 0,18 kw/kg
Computoon
10 jaar geleden
Als het technisch en legaal mogelijk is om 'm onder de 35 kW te krijgen. De dealer zalt je hierover wel kunnen informeren. Maar als je in 2012 je rijbewijs hebt behaald kun je in ieder geval eind dit jaar alles berijden op motorgebied.