Kan een Honda CB1000R ABS worden teruggekeurd naar 125 cc?

Van 1000cc naar 125 kan dat? Ivm met een A1 rijbewijs dat je nodig hebt als beginnend motor-rijder.
Kan het ook zijn dat deze motoren in verschillende cc's typen op de markt zijn?

11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Al trek je er 3 bougies uit heb je nog twee keer te veel. :)

Antwoorden (1)

Ik zou eens op de website van Honda kijken.
Zo ruig als een 1000 cc Streefighter zal het niet worden, maar ze hebben leuke machines voor rijbewijs A1. En als die Hoda's niet heftig genoeg zijn, kijk dan eens naar een KTM Duke 125....