Hoe lang moet je een schorsingsbewijs bewaren? (motor)

In 2006 geschorst en nu na 6 jaar een boete omdat ie wel nog zichtbaar is op RDWsite en ik heb er geen administratie meer over.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (2)

Schorsingsbewijzen moet je bewaren totdat je het voertuig niet meer schorst. Wanneer je een voertuig 10 jaar schorst moet je het schorsingsbewijs ook 10 jaar bewaren.
Ik kan uit je vraagstelling niet precies halen waarom je een boete hebt gekregen. Ik kan dan ook geen advies geven over een eventueel bezwaar.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een schorsing voor een voertuig is 1 jaar geldig, wil je hem langer schorsen moet je hem elk jaar verlengen. Indien het langer als een jaar terug is, dan is hij niet meer geschorst. Vanaf dan is verzekering weer verplicht, net als wegenbelasting.

Wil je hem echt niet meer gebruiken zal je hem volledig uit moeten laten schrijven.