hallo , ik ben al een tijd op zoek naar de motor scooter quadro 4d 4wheels 500cc , wie weet waar die te koop is?

de motor scooter zou begin 2012 al op de markt komen
ze zijn er wel , heb er zelf een paar zien rijden , maar waar zijn ze te koop ?? ik kan het nergens vinden wie kan mij er mee helpen waar ik moet zijn.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Voor de Zwitserse scooters van het mer Quadro is op dit moment nog geen Nederlandse importeur. De levering begint echter gelijdelijk op gang te komen, en misschien is het een alternatief om via Duitsland er een te bestellen?
Kijk eens op de website quadrovehicles.com voor meer informatie.