In een vespa keeway milan 50 welke olie moet er in ?

een 2takt olie of 4 takt olie ? of andere soorten.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.6K

Het beste antwoord

Ik kan moeilijk bepalen wat het is vanaf hier maar het verschil hoor je.

4tact scooters verbruiken idd wat minder olie dan 2tact maar dan moet je er nog wel olie ingooien. Alleen bij 2tact moet het vaker. Daarom snap ik het antwoord van boven mij niet zo goed. Zal er wel geen verstand van hebben.

Rijd even langs een scooter zaak die kan je het beste adviseren en gelijk de goeie olie meegeven
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Als er olie in moet is het altijd 2 takt olie, want in een 4 takt scooter hoef je geen olie te gooien.

Gewoon 2 takt scooter olie halen bij het tankstation.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tuurlijk moet je wel olie gooien in een 4tact.!! Wat een achterlijk antwoord!!