Mijn scooter startte laatst niet op, kan je het dan opstarten met een ''kikstart?'' ofzo

Ik had laatst iets gehoord dat je een kikstart moest doen, maar wat is dat nou precies? en hoe werkt het?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (1)

De meeste scooters kun je op 2 manieren starten namelijk:

Met de elektrische start, dit doe je door de sleutel op contact te zetten en bij de gashendel zit meestal een geel knopje deze druk je in als de scooter motorisch en elektrisch in orde is en er is voldoende benzine start de scooter.

ook kun je de meeste scooters starten met de kickstarten zie afbeelding dit doe je als de scooter niet met de elektrische start wil starten (vaak is de accu leeg)
Deze zit ook standaard op de meeste scooters.
Werking: Zet de scooter op de bok niet op de zijstandaard. De kickstarter kun je net als een standaard uit trekken nu alleen horizontaal vervolgens zet je de scooter op contact en geef je een heel klein beetje gas, vervolgens trap je met je voet de kickstarter naar beneden als het alleen de accu is welke leeg is zal de scooter na een paar keer kicken aan gaan!

Succes hoop dat het werkt
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
+, Goed uitgelegd.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dankje Crea