Ik heb een moto MZ RT 125 bouwjaar 2000, kan iemand me zeggen hoeveel deze ongeveer waard is of waar ik daarover iets kan vinden?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Om op deze vraag een redelijk antwoord te kunnen geven is er niet echt veel nodig. Ik heb eens het volgende ingetikt in de zoekmachine :

Te koop aangeboden:Moto MZ RT 125cc ,bouwjaar 2000.

Uiteraard krijg je dan een hele rij met verkopers van een vergelijkbare motor. IK ben gestopt,toen ik er 20 had gelezen en een gemiddelde genomen. Ik kwam uit op een bedrag van 500 á 600 Euro. ( Mits in goeie staat )

Groet:Zoekertje
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Probeer het een op de Promotor advieslijn (voor ANWB leden) 088-2695075