Ha, die Snoepie;

Je moet er wel even de grens voor over, maar de Route de Crêtes in de Elzas is heel erg de moeite waard. Ook in de Eifel (Duitsland) kun je naar hartelust toeren.
Dichterbij huis zou je eens naar de Posbank kunnen rijden, of de Mergellandroute in Zuid-Limburg.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

De Kastelen Route voert over een prachtig en historisch deel van het Nationaal Park Utrechtse Heuvelrug.

Toegevoegd na 1 minuut:
http://www.routeyou.com/route/view/102324/motorroute-en-autoroute-utrechtse-kastelen-route.nl
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ga lekker langs de Grand Canyon toeren, heel mooi uitzicht.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je de Purmer, de Schermer en de Beemster al eens geprobeerd? Drie prachtige gebieden in Noord-Holland. Echt de moeite waard!

Trouwens, héél Noord-Holland is mooi!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je hebt een heel goeie site waar je ook motorroutes kunt vinden van anderen of zelf routes kunt maken.
Alle routes zijn downloadbaar voor TomTom en andere navigatie systemen.
Ook worden er interessante punten toegevoegd als je een route hebt gemaakt.
Zie link om op deze site te komen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Probeer de Salland-route eens over de mooie Sallandse Heuvelrug.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja de Sallandroute is leuk,of door Drenthe is ook erg leuk
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In het blad Promotor staan zeer regelmatig mooie routes,
Tanktas routes genaamd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als je een tomtomding hebt kan je deze instellen op max.80 kilometer per uur of op B-wegen. Je weet dan nooit welke route je gaat rijden of waar je langskomt. Je komt niet op de snelweg maar in alle dorpjes ernaast! Zelfs de route naar je werk is verfrissend! Ik doe dit regelmatig met zowel de kever als de motor en ik ontdek steeds nieuwe dingen.