Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

Er zijn hier wel oplossingen voor. Meestal moet de eigenaar van de motor zelf gaan knutselen.

Oplossingen:
TravelLock van TravelRoad
Dino Cruisecontrol Deluxe
Crampbuster
Breakaway
etc..

Op bijgaand forum worden verschillende oplossingen genoemd.

Toegevoegd na 4 minuten:
Andere oplossingen:

BMW Motorcycle Cruise Control.

De meeste oplossingen zetten simpelweg de gashendel vast. Dit werkt dus anders dan bij een auto, waarbij je de snelheid instelt en de hoeveelheid gas wordt berekend en bijgestuurd (in een auto).

Toegevoegd na 6 minuten:
bijgaand een afbeelding van Dino Cruisecontrol Deluxe (boven). Deze zet de gashandel vast.

BMW Motorcycle Cruise Control (onder). De BMW variant lijkt al veel meer op wat in een auto zit.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Ja BMW. Heeft dat. Zelf mee gereden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hallo Chelsea 16, nee volgens mij zijn er geen mototrfietsen met cruisecontro en bij mijn weten mag het ook niet ivm de veiligheid.
Je gebruikt je handen om te koppelen en remmen en gas te geven, daarbij zitten er al vrij veel knoppen, (startknop, lichtschakelaar, grootlicht, knipperlicht, claxon) op het stuur, als je daar dan ook nog cruisecontrol bij moet gaan zetten word het ernstig onveilig!

Ik hoop dat ik je vraag hiermee heb beantwoord.
Groetje honda1
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
op mijn godwing zit een soort schroef waar ik mijn gas mee vast kan zetten
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jazeker op mijn fj1200 Yamaha zit het ook.
Het is eigenlijk ene hendel waarmee ik met mijn duim de gashendel vastzet
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jazeker, en als deze het van fabriek af niet heeft dan kan je dit wel zo maken.. maar het is niet altijd zo eenvoudig. Als je een echte Cruise control wilt, dan kan je deze het beste aansluiten op de bobine.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding