Geratel in mijn scooter!

Heey goedemorgen allemaal, ik heb een Piaggio Zip 4T uit 2006. Echter heb ik hier een probleem mee. Wanneer ik hem start is alles in orde, maar zodra ik wegrijd hoor ik een irritant geratel (bij stationair niet) net alsof je kaarten op je fiets hebt tussen je spaken, wat ik vroeger altijd deed om het op een motor te laten lijken:P. Nu heb ik wel mijn carterkap er al af gehad, mijn rollen nagekeken, eigenlijk de hele variateur maar daar is alles goed mee. Ik heb wel gezien dat de koelvin op de starterkrans aan de rand allemaal, nog net geen losse stukjes, zitten. Weet iemand wat het kan zijn of dat ik een klein stukje zonder koelvin kan rijden om te testen of dat het is? P.S. verder heb ik hem 3 weken geleden laten maken(olielek, oorzaak: kapotte keerring) ze hebben ook de vertanding nagekeken en daar was alles in orde mee.

Toegevoegd na 50 minuten:
Om mensen die het teveel tekst vinden tevreden te stellen: kan ik mn koelvin eraf halen en zo even een klein stukje rijden om te kijken f het daaraan ligt?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2K

Antwoorden (2)

Uhmm ik zou even langs de winkel gaan en anders zelf naar je motor kijkrn!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sorry.... Teveel tekst .... Ik haak af!