Ik heb er ooit 1 gehad,
De motor gaat niet snel stuk, en de aandrijving gaat met een band. (geen ketting)

kijk of de zadel goed is, die gaan vrij snel stuk.
En kijk of de radiateur voorop niet lek is, (Deze motor heeft waterkoeling)
En de oliekeerringen in de voordempers moeten goed zijn want als die lek zijn zit die olie zo op je remblokken.

Ik heb eigenlijk buiten de normale onderhoudsbeurten niet echt veel problemen met dat ding gehad, hij is zeker betrouwbaar