Zijn er ook toermotoren die van 0 naar 100 in 4,5 seconden gaan?

Zo ja: welke?

Dus dat je niet persé plat en laag achter je kuipje zit om toch lekker snel te kunnen optrekken.
Gewoon, lekker rechtop zitten en iedereen te snel af zijn... :)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

De meeste toermotoren met een redelijk vermogen kunnen van 0 tot 100 in 4 seconden. Heb zelf jaren Goldwing gereden. Deze zat ook in 4 seconden op de 100.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Mijn Fazer kan het. Gewoon een 600'tje, maar wel met moeite en alles uit de kast halen (echt in de toeren jagen dus!)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
volgens mij kunnen een hoop tourmotoren dit!
ik heb zelf een xtz750 supertenere ( een parijs-dakar fiets ) dat is een kruising tour en offroad en die trekt dat ook wel en die is al bijna 20 jaar oud. de meeste motoren worden steeds sneller en de racers halen de 2 seconden al dus wat jij wilt is volgens mij een middenmoot en makkelijk te vinden.

Toegevoegd na 23 uur:
ik heb het nog eens opgezocht, de mijne doet er 5.4 seconden over..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
alle motoren kunnen dat wel aan. De 600-tjes hebben wat meer moeite, maar moeten het wel aan kunnen.
Ook de naked bikes kunnen dat. Dus keuze te over.
Succes met de keuze.