Hoe ontstaat er ineens een grote bobbel in mijn achterband(binnenband)

Hij was niet eens lek

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Fietsen
1.9K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
te wild gereden denk ik
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Overgewicht?
jc54
13 jaar geleden
Effe wachten, misschien krijg je kleine fietsjes.
Ow nee, het was een hij......

Het beste antwoord

niet goed onderhouden vrees ik
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Dan zit je buitenband niet goed en komt de binnenband door de buitenband heen.

Kwestie van tijd voordat de binnenband knapt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ha, die Jack280;

Vermoedlijk is het karkas gescheurd. Dat kan gebeuren als je over iets hards heen rijdt. Betekent helaas een nieuwe band halen, want deze houdt het niet lang meer.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Karkasbreuk. Bij auto's zijn dit levensgevaarlijke euvels. Hij kan elk moment klappen.
13 jaar geleden
zit je binnenband misschien dubbel, had ik ook laatst. Binnenband was gedraaid en er zat een bobbel in.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als die het allemaal niets, het kan ook zijn dat je binnenband te groot is voor je wiel en zich opkropt in de buitenband.