Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe lang heb je garantie op een nieuwe fiets? Mag het bedrijf zeggen dat je de fiets alleen kan omruilen voor een andere?

Ik heb 14 maanden geleden een nieuwe fiets gekocht. Sindsdien heb ik allemaal problemen gehad met deze fiets... Aan het begin werd mij verteld dat het wel opgelost zou worden, maar er blijven zich maar problemen opstappelen.

Afgelopen week was ik er eigenlijk helemaal klaar mee, want de fiets werkt in principe gewoon niet meer zoals het hoort (te veel om op te noemen). Ik wilde daarom mijn fiets inleveren en mijn geld terug ontvangen, omdat ik er geen vertrouwen meer in had. Ze geven aan dat ik alleen mijn fiets kan omruilen voor een andere fiets... Is dit juist?

een jaar geleden
in: Fietsen
1.9K
Edraket
een jaar geleden
Als het een volledig identieke fiets is, is het een goed aanbod, lijkt mij.
Blijkbaar is jouw fiets op maandagmorgen gemaakt...

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Je moet de winkel een kans geven om je een deugdelijke product te verstrekken. Dat doen ze door je fiets om te ruilen. De koop ongedaan maken is weer een paar stappen verder (als ze geen oplossing bieden bijvoorbeeld).
(Lees meer...)
een jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding