Fietsen de Duitsers veel?

Heb meestal gebruikte fietsen te koop uit nederland

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
in: Fietsen
2K
LeonardN
4 jaar geleden
Wellicht fietsen ze veel, op weinig (tweedehands) fietsen.
Wellicht fietsen ze bijzonder weinig, maar kopen ze toch graag een tweedehands fiets.
Je stelt een vraag die enkel een zwakke verbinding heeft met je doel. "Is er een grote vraag naar tweedehands fietsen in Duitsland"
Lijkt me de vraag waarop je antwoord zou willen weten.

Antwoorden (1)

Je zou kunnen zeggen dat ze veel fietsen.
Als het gaat om de fiets als voorkeursmiddel van vervoer voert Nederland de lijst aan: Nederlanders nemen voor 27 procent van hun ritjes de fiets. Denemarken volgt met bijna 20 procent. Op de derde plek staat Duitsland, waar ze voor 10 procent van hun reizen een stalen ros te voorschijn halen.
__________

Wellicht leuk om te weten:
Volgens Rutger van de Pol ontbreekt het aan tweedehands fietsen uit Nederland in Berlijn. Hij brengt Amsterdamse weesfietsen in Duitsland aan de man. “De Nederlandse fiets staat net als de Duitse auto voor kwaliteit.”
4 jaar geleden
LeonardN
4 jaar geleden
+Dit antwoord toont ook mooi aan hoe belangrijk het is werkelijk de vraag te stellen waarop je het antwoord wil weten.