Hoe repareer ik mijn fiets?

Het lijkt wel of mijn ketting over mijn tandwiel heen vliegt en zo klinkt het ook. Ik kan wel trappen maar kom nauwelijks voorruit. Vervolgens heb ik hem uit elkaar gehaald maar zonder resultaat.

Ik merkte zodra ik aan het pinnetje trok (foto) dat hij het wel normaal deed, iemand die mij kan helpen??

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Fietsen
1.3K

Antwoorden (1)

Dat pinnetje is van de naaf-versnelling. Op deze manier (niet aangesloten) zal de fiets is de laagste versnelling staan. dat pinnetje moet aangesloten zijn op de kabel die hier naar voren uitsteekt, en hij moet goed afgesteld worden.